Haha, det var ikke så meget en prøvelse? Men du har ganske ret, det kan jeg gøre bedre.
Snak
man 12. jan 2009
Fuck, hvor jeg dog elsker, at være fuld!
Gode damer ligeså.
Gode øl og spiritus er også fremragende. Fucking ja!
Fest og ballade! Det er fandme det man skal ha gang i, mens man stadig kan.
Gode damer ligeså.
Gode øl og spiritus er også fremragende. Fucking ja!
Fest og ballade! Det er fandme det man skal ha gang i, mens man stadig kan.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
man 12. jan 2009
Flet fissen og strik mig nogle sokker.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
tors 15. jan 2009
FU Sherif.
Happy time go lucky.
Godt at ha læseferie. Den skal bruges fornuftigt.
Happy time go lucky.
Godt at ha læseferie. Den skal bruges fornuftigt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
tors 15. jan 2009
Ja ja ja, bare i holder jer til stofferne, og ikke pludselig propper en udrydningstruet gazelle ind i et præservativ og propper den op et sted hvor solen næsten aldrig skinner
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz
- AaB af 1885
tors 15. jan 2009
Man skulle da være et skarn hvis ikke man fik en kæpi øret med tanke på fridagen i morgen :( ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
fre 16. jan 2009
Simpelthen for dårligt, jeg åbenbart er den eneste som er fuld en dejlig torsdag. Stram op!
fre 16. jan 2009
Jeg er lettere fresh ..
God Morgen DK rocks my world ..
God Morgen DK rocks my world ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
fre 16. jan 2009
at denne tråd er at finde på 2. side fredag aften er foruroligende..
du får ret - jeg får fred