ja, i får også held og lykke fra mig af.
jeg tror ikke en daddel på jeg sover hjemme i nat, så desværre ingen greetings fra mig senere!! hvis jeg er heldig :)
jeg tror ikke en daddel på jeg sover hjemme i nat, så desværre ingen greetings fra mig senere!! hvis jeg er heldig :)
du får ret - jeg får fred