"Feah! Kan du så opføre dig ordentligt! Fucking-stiv-tråden er til værdige indslag!"
Det gik over gevind, sorry.
Jeg tænkte ganske givet de helt store berusede tanker, men formåede tydeligvis ikke at få dem udgydet igennem tastaturet. Jeg beklager inderligt, og må mit indlæg stå som en skamstøtte, og være centrum for enhver sønderivende smædekampagne mod min usle personlighed, eksistens og ikke mindst bruger på dette forum.
Fåååårrk jeg er smadret iøvrigt!
"This plane is definitely crashing
This boat is obviously sinking
This building's totally burning down
And my, and my (a whole bunch)
And my heart has slowly dried up"