Snak

Mere indhold efter annoncen
jeg kan lige så godt sige det som det er.

jeg er fuld.

basta.
og lige kommet hjem, og jeg vil meget gerne sove.

men kender i det når man er rigtig rigtig træt, men også rigtig fud og det funker lige som bare ikke sammen. for bliver dårlig hver gang jeg prøver at ligge mig ti at sove. øhmhhmh... derfor jeg nu har tyet til minkære computer
du får ret - jeg får fred
Hvor er det skønt at ligge og ose med en joint i ans ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Det var sgu da et besynderligt sted at ryge en joint.
jeg har været på moose for første gang i lang tid.

hvor jeg dog elsker det sted.
..og hvr jeg dog elsker at drikke mig fuld på en tirsdag.
du får ret - jeg får fred
Elsker du at værefuld eller elsker de fulde dgi?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
det må være en 50/50.

elsker du at være fuld eller elsker de fulde dig?
du får ret - jeg får fred
Man skal alt andet end kimse af Moose en dag som i dag .. Nu vil jeg ruulle en joint og gå til ro ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
moderator
Jeg var på Moose sidste tirsdag faktisk. Der var dog ikke mange mennesker så vidt jeg husker..
Dette er en signatur.
Puha, jeg er blevet noget fuld.

Lettere ubehageligt.

Satans lorteunger!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Jeg ville være lidt af en løgner hvis jeg påstod at denne aften bare skulle gå med at læse en god bog ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce