Snak

Mere indhold efter annoncen
ja, dit liv er vist noget lort
OB & Lazio!
:(
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Hvor ligger Pilegården Hr? Magter ikke at søge. Så tvinger dig til at indrømme det!
nedtur
OB & Lazio!
:)
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hr. U
det er bare fordi du er en dårig ryger. men hende dørdamen er virkeig topnutz, hun har nægtet mig adgang 2 gange fordi jeg har ikke var i besiddelse af id (!?), selvom hun udemærket ved jeg pejer at komme der.

SlqxoskdoZZ
rygning er nice, hvornår lærer du det?

Laber
det hedder faktisk ikke pilegården mere, så er du blevet det klogere. selvom det stadig står malet på væggen. mærkeligt men sandt.
du får ret - jeg får fred
@ LL ..

Det ligger lige ved siden af Moose, overfor 7-11 .. Nu hedder det bare Sjusbar ..

__

@ Foey ..

Jeg er verdens pt. bedste ryger ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Så fik jeg ild i satanen ..

Det er sjovt at bruge kondom ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Hvad fanden sker´ der for hitorien på Kanal København .


Edit: Nu der bare porno, men før var der et dukkespil hvor der var en mand der fortalkte ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
"et hedder faktisk ikke pilegården mere"

Ja, det er rigtigt. Man har valgt at slagte stedet, med...øeh...et-eller andet navn som er fuldstændigt, well, ligegyldigt er en skam.

Og Hr U, lad mig lige komme med et skud i tågen:

Du er stor Barca-fan, du har Zitouni skrevet i din signatur...Siger Rysensteen, Olivier, Morten, etc. dig noget?

For du passer sgu ret godt på en gut der, de kendte der var på Rys i ny og næ til nogle kælderarrangementer.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Annonce