"et hedder faktisk ikke pilegården mere"
Ja, det er rigtigt. Man har valgt at slagte stedet, med...øeh...et-eller andet navn som er fuldstændigt, well, ligegyldigt er en skam.
Og Hr U, lad mig lige komme med et skud i tågen:
Du er stor Barca-fan, du har Zitouni skrevet i din signatur...Siger Rysensteen, Olivier, Morten, etc. dig noget?
For du passer sgu ret godt på en gut der, de kendte der var på Rys i ny og næ til nogle kælderarrangementer.
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.