Snak

Mere indhold efter annoncen
bare jeg turde at gnubbe på mig.

synes det er rimelig offensivt med en morgenjoint kl 15:30 og en sjat du lever livet til fulde hr. U fordrukne laban
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Foey det er rigtigt husket men hun giver sgu ikke meget for tiden gamle krampe(dette er naturligvis ment ligeså hårdt som det er skrevet eller noget)

jeg må igang med at gnubbe straks


Edit: fire on the stick AHH
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
haha
Undskyld jeg blander mig..
Morgen joint kl 15.30 er helt væk.. specielt taget i betragtning, at jeg sidder og ryger eftermiddags pind nu...
Jeg er imponeret over at der er andre der har lige så lidt at lave, som mig.
Bean82 Eftermiddagspind NU?? hvor befinder du dig i verden?
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
God morgen, tøser...


TJa en good flaksk tullamore har aldrig været slem at skylle trætheden ned med:)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
haha...
Jeg befinder mig i rødovre.. men når det er fyraften fredag... så står tiden stille indtil man vågner igen :)
tullamore... SÅDAN!
Bean Ahaa ser man det. god eftermiddagsdruk og ryger
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
hehe. Jeg takker... hvis jeg bukker, kommer jeg ikke op igen.. så du må nøjes med hånden.. eller skal jeg bare sige i lige måde?
jeg er så god nogle gange. GODT HUSKET FOE!
men skidt at hører du er faldet af på den, Dano, du må bare fyrer op under hende. (indsæt sympatisk smiley her)

jeg vil lige donere et hjerteligt tak til Hr. U for at give information om at der vises Scream i kassen, det er jo fucking genialt.

Mister bean, jeg tror du må gå folkeskolen om igen, for lige meget hvor sent du står op, eller hvor fucked en døgnrytme du har, kan du aldrig få det til at hedde en ´eftermiddags joint´ kl halv to om natten.

basta bum bastik
du får ret - jeg får fred
Annonce