Snak

Mere indhold efter annoncen
haha foey... jeg sidder og prøver at finde på et super fedt comeback.. men jeg er sgu for blank...

Ps.. Jeg vil meddele at dette er rekord for mig, når det kommer til indlæg i tråd. Men... jeg vil også pointere at det er det mest begavede mod/medspil, jeg har haft på bold.dk indtil videre. :D

Pps. I ku sgu godt lige komplimentere mine stave færdigheder, min tilstand taget i betragtning. Jeg er i hvert fALD selv dybt imponeret.
Beam njaa jeg havde fri kl. midnat, selvom jeg drikker bajer og min døgnrytme er abnormal kan jeg sgu ikke få det til eftermiddag nu sorry.
men jo du staver faktisk lidt som en laks, og tro mig det er et/en kompliment.

Foey hehe det tror du ikke jeg har prøvet?
jeg skal fandme ikke se scream nu, jeg vil ligger an til landing på min ps men sidder lige og hører musik Stress
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Hvem behøver Kanal København når man har Tv2 .?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
DjiiiiNE sTaVeFærDiGheDeR HeLt TiP ToP :D ;) ;) :( :P ;P ;O


for god sake
du får ret - jeg får fred
hvem behøver Tv2 når man er en sko HA HA
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
dano. Så kom og hæng ud med cpt. Morgan, slave whiskeyen, og maroccen.. Så skal jeg vise dig eftermiddag :D
jeg kan rigtigt godt lide den måde du blander store og små bogstaver. det er fedt.
Ja mand .. Maroc FTW ..

Allez Maroc .!
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Dano - du må give op for let, jeg har hørt ude i byen at du er noget af en hot falafel (eller noget) du skal bare give fuld pedal, til kællingen makker ret. hun spiller bare kostbar, selvfølgelig gør hun det. ellers knalder hun ved siden af...
har du egentlig, eller er du stadig været ovre ved Renomé oder was? arbejdsmæssigt!

aaad porno a´la 90érne når det er bedst på toeren. endnu en gang tak hr. u
du får ret - jeg får fred
jeg er med dig på Cpt. morgan hvis det er spice, slave whiskey glem det medmindre det er til irish, maroc kan vi måske også godt men igen, Rødovre er unægteligt lidt for tæt på Brøndby og brøds mig ikke om lugten.

men tak for invitationen

se nu hoppet jeg på en Cuba Libra fremfor min PS damn u.

Skål folk

foey skal jeg prøve en lister på hende eller hvad er du ude i?
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Annonce