haha foey... jeg sidder og prøver at finde på et super fedt comeback.. men jeg er sgu for blank...
Ps.. Jeg vil meddele at dette er rekord for mig, når det kommer til indlæg i tråd. Men... jeg vil også pointere at det er det mest begavede mod/medspil, jeg har haft på bold.dk indtil videre. :D
Pps. I ku sgu godt lige komplimentere mine stave færdigheder, min tilstand taget i betragtning. Jeg er i hvert fALD selv dybt imponeret.
Ps.. Jeg vil meddele at dette er rekord for mig, når det kommer til indlæg i tråd. Men... jeg vil også pointere at det er det mest begavede mod/medspil, jeg har haft på bold.dk indtil videre. :D
Pps. I ku sgu godt lige komplimentere mine stave færdigheder, min tilstand taget i betragtning. Jeg er i hvert fALD selv dybt imponeret.