Snak

Mere indhold efter annoncen
ja det tror jeg vidst nok.

det er så imidlertid blevet til et par pæne Cuba Libra´s og nu her en Classic nattern er ung eller noget.

har hun egentlig været værtinde hende der du kender men spytter efter som eftersigende skulle ligne en dum dør agtigt

hvad er i din verden Nice musik?

jeg sidder og hører lidt Cafe Del Mar og har lige åbnet en kold Classic fra mit udendørs køleskab.

gad vide om mr. bean tager sig eftermiddagslur?
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
arh nu strækker du den - jeg ved sgu ikke om hun har været værtinde. vidste ikke engang det fandtes, men kunne jeg vel sige mig selv. mage til snobberi.

natten er hvad man gør den til. ung eller ej.

åh ja- god musik. det er en blanding af alt. jeg tror jeg er en multi-listener - sucker stort set alt musik. lige nu er det dog den sorte skole/bjørn svin, det er hvad jeg hører lige i minuttet.

jeg tror hans mor kaldte, ¨det er derfor han lige er væk pt :)

jeg keder mig faktisk lidt. har set det afsnit af venner som der vises, øv bøv sure tær i saftevand.

EDIT: derfor går jeg nu til ro, må jeg få en god nats ubesværet søvn.
hold den kørende a-holes
du får ret - jeg får fred
Jeg spiser Coco-Pops :O) ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
godnat til Foey.

\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Dano, dit lange hyl .. Skål i skuret .. Skal du ud i nattens mulm og mørke .?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
det bliver allerhøjest på min ps. jeg har det fint stener Letterman, er en hot falafel tak.

hvad sker der med gnubningen skrider det frem? hvorfor synes jeg at der kommer sådan lidt deja-vu halløj ting over vores lille konferering her på danmarks bedste debatforum

ikek fordi vi just debatere men hygsomt har vi det da, har du bakket ordentlig op?
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Gnubningen går stille og roligt fremad :( .. Og det samme med rygesituationen ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Nu vil jeg ryge en sidste joint og så mødes med Ole Lukøje ..

Suezz ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Er der noget der er mere smukt end at sidde med en røvfuld 0,5 liters San Miguel og vente på bold i fjerneren !?
..
Skal jeg være helt ærlig ..?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce