"
Mjaa, det passer meget godt .. Især hvis denne Morten er Måge ..?
Men jeg var vist aldrig den mest populære person på Rysensteen efter min langhørede slipseperiose .. "
Yup, the one and only. Så vidt jeg husker var der en del af z´erne fra min årgang der ikke lød til at være dine største fans. Jeg gik selv i y og var som sådan upåvirket. Vi var bare enige om at Barcatrøjen kun kunne være et plus.
Hm, verden er åbenbart ikke større, pudsigt.
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.