Snak

Mere indhold efter annoncen
Så skær dog ned på de pinde,Foey.Du bliver tydeligvis dybt ustabil efter mørkets frembrud!
Bevis: dit indlæg kl.19.49, kombineret med din signatur.Tsk,tsk....
AGF & Arsenal! Man kan ikke vinde hver gang. Heller ikke hver anden..
Hvad sker´ der for lortevejret .? Og så skal man cykle til Enghave med 60kg gele i ans .. Har man kendt mage ..?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Tjaa det har man vel
..
Man skulle da være en bandit hvis ikke man udnyttede denne ferie til at tage et smut forbi Rub-A-Dub på denne solskinsdag ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Nu er jeg ved at v.re i em tilstand hvor eg ikk e rigtig kan skirv ordenligt. skåk

Niels .....................................................
"The city looks like hell" 16:33 - fucking wannabe. 1924* Foreningernes hovedstad.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Landskamp = undskyldning for druk på en onsdag.
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
*suk*...
Savner til tider de dage hvor man ikke havde børn ;O)
Ja for fanden .. Landskamp og en såkaldt veninde der har fødselsdag, det lugter lidt af festivitas ..

Min fod sover ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Uuhhh .. Sort Stue på Staden i aften .. Det kan ikke ende andet end godt og hetrosexuelt ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
det bliver top nice!
du får ret - jeg får fred
Annonce