Snak

Mere indhold efter annoncen
jeg kan berolige dig med at der er intet som er ikke er bedre til end det :)

og jeg får alt det jeg skal ha .. af diverse ting! det er her jeg nærmest bliver nødt til at prioritere nærmest jo, det jo nærmest et helvede at leve som en gudeskøn gudinde som mig jo, men det må du jo nærmest kunne forstå?
hø hø hi hi ho ho

hvorfor er du egentlig oppe nu, hvis jeg må spørge så pænt?

EDIT: overvej hvor mange gange jefg har brugt ordet ´jo´ og ´nærmest´ i de overstående sætninger. oh lord, jeg elsker mig selv når jeg er i denne tilstand
du får ret - jeg får fred
Mig og Sort Stue er blevet kærester .. Og en pige på vej hjem til mig ..

Kan du huske dengang du sagde Renalut ikke var noget for dig .?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Jeg er så nede med Godnat-Joints .. Guttennacht ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
moderator
Halil

I know. Det var skam planlagt.
https://kortlink.dk/sudv
Ganske fornuftigt.

Århus på en torsdag er håbløst.

Når kl. slår 1 måske 1.30 - Bum. Alt lukker og skal man nogen steder er det lidet flatterende Social Klub el. Heidis...

Fuldstændigt håbløst.

Foey: Jeg var på bar.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er hvad man får ud af, at flytte fra Aalborg, Halil.

Attention: Gedder, Moller, Garri m.fl.

Ved i om der er nogen barer/bodegaer, som har lov til at holde åbent senere end kl. 02?

Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Druk er overvuderet.
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
moderator
Det er ikke lang tid siden jeg sad på Tir Na Nog lidt i fire om morgenen natten til en onsdag.
https://kortlink.dk/sudv
La belle
LOL!
Annonce