Netop hjemvendt fra et mindre drukgilde, må jeg desværre konstatere at jeg, i dén grad, har været en svagdrikker i dag/går/aftes. Direkte pinligt at tage hjem kl.03 pga hovedpine og træthed, og dermed gå glip af muligheden for en seriøs lørdags-brandert.
AGF & Arsenal!
Man kan ikke vinde hver gang.
Heller ikke hver anden..
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Denne ellers så herlige fredag lakker mod enden .. Jeg ingengang særlig fuld .. Bahh .. Og har ikke været i nærheden af at score, hvilket bare gør dagen endnu mere steneren .. Men i morgen tager jeg grueligt hævn ..
Sov nice ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
fastalavn.. hvilken åndsvag begivenhed? jeg skal til festivas i aften hvor man skal klædes ud, og gud hjælpe mig om jeg ikke skal til noget lignende igen imorgen. kære medmennesker .. NEEJ!
men fuld skal jeg nok blive, det bliver lækkert efter jeg arbejdede hele aftenen igår.