Snak

Mere indhold efter annoncen
Åhh ja .. Den Glade Gris i aften, det er fandme en menneskealder siden jeg har været der ..

Bitches ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Netop hjemvendt fra et mindre drukgilde, må jeg desværre konstatere at jeg, i dén grad, har været en svagdrikker i dag/går/aftes.
Direkte pinligt at tage hjem kl.03 pga hovedpine og træthed, og dermed gå glip af muligheden for en seriøs lørdags-brandert.
AGF & Arsenal! Man kan ikke vinde hver gang. Heller ikke hver anden..
For satan jeg har det skidt, det er fandme lang tid siden mit hoved har gjort så ondt...
moderator
Underlig snurren i lilletåen...
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
hvad piver i for?

jeg har det godt.

du får ret - jeg får fred
Mere indhold efter annoncen
Annonce
jeg er fuld.

Det her bliver fremragende!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Av....


Død og hrlvedeee

Jeg haderf akælrestgeder der siger hbvsd du sksalskrive
Denne ellers så herlige fredag lakker mod enden .. Jeg ingengang særlig fuld .. Bahh .. Og har ikke været i nærheden af at score, hvilket bare gør dagen endnu mere steneren .. Men i morgen tager jeg grueligt hævn ..

Sov nice ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Jesus.

Jeg var fuld igår. Det førte til gode underholdende ting(upassende).

Gotta like it!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
fastalavn.. hvilken åndsvag begivenhed?
jeg skal til festivas i aften hvor man skal klædes ud, og gud hjælpe mig om jeg ikke skal til noget lignende igen imorgen. kære medmennesker .. NEEJ!

men fuld skal jeg nok blive, det bliver lækkert efter jeg arbejdede hele aftenen igår.
du får ret - jeg får fred
Annonce