Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Det er ikke utænkeligt at jeg aflægger tråden et besøg i nat, efter en aften med en masse fancy mennesker og en masse billig drikke.

Indtil da: Tag jer sammen.
https://kortlink.dk/sudv
Er jeg den eneste i hele verden der har bemærket at den nye Tuborg reklame foregår på Moose .?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
nooo....
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id...

mit indlæg sidst på side 22.

nogle der kan fortælle mig hvorfor der skal være snestorm udenfor når man skal kører fuld på cykel senere? det kan ikke andet end at gå galt.
du får ret - jeg får fred
Jeg er også dybt utilfreds i mit ansigt .. Og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal klædes om som Robin eller Løve ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
hvordan klæder man sig ud som en løve?
du får ret - jeg får fred
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ved at bruge fantasien ..

Desuden er jeg, som alle andre med respekt for sig selv, i besiddelse af et løvekostume ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Er der mon stadig liv at spore, her på bold.dk?
Jeg er svært ramt, men dog ved bevidsthed.
AGF & Arsenal! Man kan ikke vinde hver gang. Heller ikke hver anden..
så kører futtoget igen

ufatteligt at finde denne tråd på side 4, i er ved at falde af på den drenge. sucks

jeg er ovenud fresh!!!

er du?
du får ret - jeg får fred
Jeg er fucking stiv. Men jeg er nødt til at klare det alene, hulk.
Jeg bli´r befamlet af verdens sødeste labrador i skrivende stund .. NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRHHHH .. Bitches ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce