Snak

Mere indhold efter annoncen
nååååååååååååååååååååååååååååååååååår hvor er det synd for jer alle sammen.
jeg skal op på job om præcis to timer.

jeg er kærester med sidney lee
du får ret - jeg får fred
Jeg bli´r befamlet af verdens sødeste labrador i skrivende stund ..

Jaja, hver sine lyster

jeg er kærester med sidney lee

Mor?
gå ud og find nogle nødder i skoven!

jeg eeeelsker mig selv når jeg drikker mig så mega stiv og får den ide at skrive en sms. jeg tror jeg kunne udgive en lille sjov bog om de beskeder jeg formår at spytte ud ti diverse fok når jeg er berusede. (som ville indbringe mig en pulitzer-prize)

livet er herligt - og længe leve ´sendte beskeder´-mappen.
du får ret - jeg får fred
Haha, vil ha en underlig besked!

Efter studieturen i Amsterdam, så holder jeg sgu en alkohol-pause!
ærligt talt - nej det tror jeg ikke du vil!

de er meget .. lad mig sige .. ligefremme!

jeg holder også en alkopause. indtil i aften
du får ret - jeg får fred
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ærlighed er altid rart - det skam fint.

Det var i øvrigt en ganske lang pause, bekymrende!
jeg har - stille og rolig knald på.
du får ret - jeg får fred
Yeah, den vilde ungdom! Jeg vil drikke mig en kakaomælk.
Jeg drikker også varm kakao i skrivende stund ..

Fuldemands beskeder er toppen af poppen, jeg tror ikke der en pige i min telefonbog der ikke har fået en lummer besked i ny og næ ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Fack, min pc stod også tændt efter at pigebarndet var taget hjem!!
Annonce