Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad sker´ der for folk der bor i Kokkedal ..? Sjældent er jeg taget længere for at sove ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Kæft jeg var et svin i går...

det var godt! Les Lanciers er simpelthen bare høj klasse
Andre der skal ind omkring Krasnapolsky i dag??
Muligvis .. Der er nogle af mine såkaldte venner der prøver at lokke mig på IN .. Wee .. Trampe-Trampe ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Jeg er ovenud fresh .. Barca med forøget forspring og fødselsadg forude ..

Min mus lever bare sit eget liv, den blinker hele tiden, det gør mig kåd ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Livet er nu en herlig størrelse når man fortrænger det hele ved at drikke øl, shots og martini..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jeg tror sgu, at det er tid til en bette Galliano, og måske en sjat Bacardi Black, bare for syns skyld..
Andre der er kommet ALT for tidligt hjem i nat?
AGF & Arsenal! Man kan ikke vinde hver gang. Heller ikke hver anden..
jegn har det nice...

jeg gi´r så maaaget, giver såå maaaget af mig selv for tiden

er det mon det værd?

nik og jay - hvad er det med jer - hvor er i henne nu?

JEG SIGER OKAY - JEG GIVER JER ENDNU EN

ps. jeg hader at vente.............................
du får ret - jeg får fred
Av for h.... sidder på Kbh H, tager først hjem om en time, skal på arbejde i eftermiddag.

FML.
Min gode gud hvor er det dumt at vågne hos en eks-kæreste ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce