Snak

Mere indhold efter annoncen
gammelt skrald er altid godt. går vel ud fra du fik noget ud af det?

alkohool er en god ting.
du får ret - jeg får fred
Det kan du bide skéer på .. Og jeg er her stadig .. Øhm .. Plus jeg fik morgenmad på sengen, så helt skidt er det heller ikke ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
hvad søøøren brokker du dig så over?



EDIT: jeg kan godt lide at du sidder på bold.snak hjemme hos en tøs, hvad er den af? kedsomhed eller...
du får ret - jeg får fred
Hun var nede og gå tur med sin hund .. Jeg brokker mig fordi jeg havde i sinde at ende så mange andre steder end der .. 10hi ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
aHa .. det altid godt at have noget at væge imellem. men hvorfor du så har taget det næstbedste undre mig.

jeg har sådan en lyst til rub´a´duck idag, og jeg tror som det skarn jeg er, at jeg udnytter chancen!
du får ret - jeg får fred
Mere indhold efter annoncen
Annonce
For helvede du var langt væk...

Der er ILD i Barca
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
er det mig du snakker til, Feah?

shame on yoou


barca ROCKS!
du får ret - jeg får fred
Fed tekst, kursuv tekst, understreget tekst, citeret tekst, gennemstreget tekst!
jeg forstår slet ikke noget af det i skriver.

måske det hænger sammen med at jeg er pivædru, og slet ikke det mindste baske?
jeg lægger mig ned og sover
du får ret - jeg får fred
Hehe. Jeg er faktisk ikke helt sikker, men medmindre din ganske identitet er blevet synonym med denne tråd, var det vist ikke dig jeg mente, Foey :-)

Shame on me??
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Annonce