Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg vil være fuld idag. Kan godt nok knap nok gå, men skal fanme på disko dasko idag.

Vi skal være i godt humør.

http://www.youtube.com/w…ure=related

http://www.youtube.com/w…ure=related
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
Desværre fik jeg ikke lagt et indlæg herinde, så jeg kunne blive påmindet, hvornår jeg kom hjem.

Fuck jeg var fuld igår.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Forstår ikke at folk har overskud til at vælte herinde efter en ordenlig bytur.

Det får os i endnu bedre humør:
http://www.youtube.com/w…Fe_rHAn_WbE
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
upti wupti hvor skal jeg bare være så standervissen i aften.
festivas gange mulliard!
du får ret - jeg får fred
God fest Foey, jeg tager også til Århus her om ikke så længe!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Jeg kommer til at blive højere og vildere, så jeg kan lige så godt undskylde på forhånd. Undskyld.
https://kortlink.dk/sudv
det er da altid noget du bliver højere, så kan det være du kan kigge op over bardisken i aften.
du får ret - jeg får fred
FLABETHEDER!"!!!

Jeg er LIDT fuld, og der skal mere til om snart.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Det siges, at man kan gøre tømmermændende markant mildere hvis man holder trangen til at pisse tilbage. Hvis man holder den til man er ved at sprænge, så skulle kroppen angiveligt optage megen af væsken og salten, og derfor gøre sig mere modtagelig overfor væsker.

Jeg ved ikke om det er sandt måske i gør ...:)
Jeg (Champen) har aldrig haft tømmermænd ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce