Snak

Mere indhold efter annoncen
præcis, det er jo også lige det som vi er ude i

hvad kan du ellers diske op med?

jeg sidder og nyder en klam cider, der giver en meget sput i munden.
du får ret - jeg får fred
http://www.youtube.com/w…BQB3FaVlJf0

Det er en klassiker!

(Sidder på ZYP´s com nu, maarkap her).

EDIT: Cider skal man ikke kimse af, det ryger lige ned.
- Som et træ der ikke vil brænde Ligesom en by vokser vi sammen På en pude i ly for larmen Får et billede skiftet ramme
Jeg er mere til det her remix ..

http://www.youtube.com/w…lwb3di_nVz4 ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
den her er federe på fuld skrue, med rødvin i hånden og en blå kings i mundvigen

http://www.youtube.com/w…xN_W8Dj8WTs

DAAARRRLIIING - freaking fucking love ya!
du får ret - jeg får fred
Uha Hr. U - den er altid en sikker vinder!

"Du er så lækker jeg vil se dig dreje rundt".
- Som et træ der ikke vil brænde Ligesom en by vokser vi sammen På en pude i ly for larmen Får et billede skiftet ramme
Mere indhold efter annoncen
Annonce
jeg kan bedre lide min egen remix.

jeg vil gerne høre deres helt første single , nik og jay mener jeg bare den hed, men kan ikke finde den i miles omkredse inde på tuben
du får ret - jeg får fred
jeg er fuld og ensom. kom nu mennesker.. der er langt tid til klokken er 00.30 æv æv.
du får ret - jeg får fred
Jeg har lige snakket med Loui .. Misundelig ..?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
uha da da hvad snakkede i om?

jeg har snakket med hende twice idag, så nej faktisk ikke på nogen måde.
og i forhold til hvad jeg fik af vide så holder din snakken med ikke at kende hende særlig godt vidst ikke hel, hehe
har mamma ret?

jeg har lyst til at tanze..
du får ret - jeg får fred
Haha .. Jeg kender hende faktisk ikke særlig godt .. Men det ændrer sig jo nok.....
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce