Snak

Mere indhold efter annoncen
joer mon ikke, jeg vil skyde på om nogle måneder så har i vidst rigeligt tilfælles?

jeg har rimgelig go på over jeg har viden lige nu, jeg går ikke udfra det skal florer rundt herinde på forummet? for så skal jeg nok holde min søde mund lukket med syv sejl.
selvom jeg syntes det er noget man skal råbe og skrige af glæde, men hver mand sin smag.
du får ret - jeg får fred
Hm.. Jeg gætter på du ikke har hørt de sidste "nyheder" i sagen ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Hr.Undertegnet boller med Louise. ha ha ha.... arh..
Det gør jeg dog ikke ..

Forresten er jeg mere end nede med DR2 i skrivende stund ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
uhaha hun sagde faktisk jeg ikke måtte sige det højt og alt det der men tror mere det fordi hun kender mig og ved jeg alligevel ikke kan holde min sjæft når det kommer til stykket. det er jo stort for fanden! congrats


men back on topic
fortæl?


du får ret - jeg får fred
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha, Ms. MV .. Den går ikke her på åbent forum ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Vi snakker arrangeret ægteskab, vi snakker analtrøstehygge.
åh gud hvor er du stenede!

EDIT: Ms. Mv hvad betyder det?

du får ret - jeg får fred
Jeg skulle ellers lige til at sige det modsatte ..

__

@ Foey ..

Ikke så vigtigt, troede selv du vidste det .. Øhm ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Ms MV= Miss meget villig


Hvis jeg husker korrekt.
Annonce