joer mon ikke, jeg vil skyde på om nogle måneder så har i vidst rigeligt tilfælles?
jeg har rimgelig go på over jeg har viden lige nu, jeg går ikke udfra det skal florer rundt herinde på forummet? for så skal jeg nok holde min søde mund lukket med syv sejl.
selvom jeg syntes det er noget man skal råbe og skrige af glæde, men hver mand sin smag.
jeg har rimgelig go på over jeg har viden lige nu, jeg går ikke udfra det skal florer rundt herinde på forummet? for så skal jeg nok holde min søde mund lukket med syv sejl.
selvom jeg syntes det er noget man skal råbe og skrige af glæde, men hver mand sin smag.
du får ret - jeg får fred