Jeg er der ikke for tiden faktisk. Er på voldsom kur, hvor jeg taber alt det overflødige fedt. Er i så stort kalorieunderskud, at jeg ikke kan træne - til gengæld virker det. Men jeg er tilbage om en lille måneds tid. Så holder jeg øje med kort hår og grønne øjne.
Mjae, jet blender meget godt ind, ingen særlige kendetegn. Men ser du en der rammer 60+ kilo i denne:
http://www.bodybuilding.…m/180_2.jpg - Så er det formentlig mig :) Der er desværre ganske få andre, der er med på at gå all in på den øvelse (og den er ellers så fed).