Snak

Mere indhold efter annoncen
Det regner jo altid i Bergen. Der kan de da ikke grille.

Den sidste, som har tændt en grill - med succes - i den by er Hilde Steinarsen under et 70 mins opholdsvejr. Men det var i 1976
God knows that he won´t arrive
@Jerikov

Vrøvl, Pose/Tæppe-manden, en svensk hjemløs, plejede at sidde ved Lille Lungegårdsvannet og lokke duer og måger til sig og fange dem, nogle gange med snarre, for derefter at brække halsen på den og smide dem på engangsgrillen.

Også det fik børnefamilier sat en stopper for.
Er det kæresten, der er gold, eller din sæd, der er glas-agtig og af ringe af kvalitet, siden du altid er efter børn og børnefamilier, Bosse?
En svensk hjemløs posemand. I Bergen. Det bliver mere og mere Pythonsk.

God knows that he won´t arrive
Er det kæresten, der er gold, eller din sæd, der er glas-agtig og af ringe af kvalitet, siden du altid er efter børn og børnefamilier, Bosse?

Ja, for alternativt kopulerer og producerer man i et væk. Du må vente i spænding på hvad bastard-kontoen ender på i fjernøsten, kan jeg tænke mig.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det er fint. Spejl osv. Men dit had til børn virker ude af balance.
Nærmest Uffe Buchard´sk
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Der var endnu en ganske bizar konklusion, fra èn der lige har toppet med at konkludere, at jeg eller min kæreste må være sterile, da der jo ikke er andre gyldige grunde for ikke at have unger.

Og had, ligefrem?

Kæmper du med at acceptere din egen homoseksualitet, siden du har så travl med at arbejde dig gennem planetens kvindfolk, og helst dem der tager sit tøj og går med det samme bagefter? Der kan vel ikke være andre grunde.

Kender du nogen der har børn, Borger? Hvis du gjorde, her en repræsentativ del af populationen, finder du at det slet ikke er unormalt, at være glad for sine egne unger, men stadig at finde de fleste andres irriterende.
@Bishop

Borger kom jo frem til konlusionen, at var man ellers i stand til at få unger, var der ikke nogen undskyldning for ikke at gøre det. Hvis ikke det sære argument bare var opfundet til mig og anledningen, hører han, som tydeligvis ved hvad der skal i hvilket hul, vel til i samme kategori som jeg. Noget afholder ham dog fra at udføre sin samfundspligt.
Og had, ligefrem?

Lad os bare sige, at du har travlt med at brokke dig over lorteungerne.


Kender du nogen der har børn, Borger? Hvis du gjorde, her en repræsentativ del af populationen, finder du at det slet ikke er unormalt, at være glad for sine egne unger, men stadig at finde de fleste andres irriterende.

Øh, nej, Bosse. Jeg kender ingen, der har børn. Jeg knepper kun asiatiske prostituerede, når først de har rundet de 18 år. Det ved du jo. Og ingen af dem vil have børn med mig.
Annonce