Jeg skal bare til Bali, så nu ikke fordi flyveturen er så lang. Tre timer tror jeg. Og er egentlig ironisk flyveren kører først ved nitiden, men alligevel er man bare rokker tidligt oppe for ikke at blive slagtet i morgentrafik.
Jeg sover generelt aldrig i flyveren, dur jeg slet ikke til. Men glæder mig helt vildt til Bali!
Jeg sover generelt aldrig i flyveren, dur jeg slet ikke til. Men glæder mig helt vildt til Bali!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace