Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har fået en fucking smertefuld hæmoride, hvad fanden er det nu for noget? Er det sidste søm i kisten der cementerer at jeg er blevet familiefar. Først ungen så Skoda Octavia og nu Hæmoride, og jeg er jo slet ikke fyldt 40 endnu. For fucks sake. Så kan jeg vel også ligesågodt begynde at kigge på motorcykel eller sportsvogn...

Røv og nøgler!
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
når de danske mediers sygeligt overdrevne dækning af de amerikanske valg.

Relevans er tilsyneladende ikke et nyhedskriterium.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Så kan jeg vel også ligesågodt begynde at kigge på motorcykel eller sportsvogn...

Hey, hey, hey! Det er til at forstå, at du, bogstaveligt talt, har ondt i røven, men ingen grund til at trække motorcykler ind i det.

Det vi desuden se fjollet ud, hvis du må køre rundt med en oppustelig ring under røven. De kommer ikke just standard.
Det kommer vel i bund og grund an på hvornår man køber sin motorcykel, er man fyldt 40 så er der dømt midtvejskrise.



https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Jeg tror jeg var 21, så der var dømt Dylan, type fesen bad boy. Der er desuden ikke så meget fisse i motorcykler, som jeg havde håbet. Alternativt gør jeg det forkert.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu er Bergen vel akkurat ikke det bedste sted at score med sin MC, med 364 regndage om året så lokker en koselig bil med sædevarmer vel trods alt lidt mere.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
@ Bishop

Prøv med en Perianal hematoma sammen med hæmoriden på din bryllupsdag...

Som 30 årig...
Varm i trussen ved et tryk på en knap. Jeg havde motorcykel inden jeg flyttede. Odiøst nok, er/var Bergen den by i Norge, med flest cabrioleter, pr. indbygger. Folk lever i håbet.
Jeg takker for jeres i historier, de hjælper på humøret!

Dog er jeg ikke glad for din formulering MR. Første? Det lyder som om det bestemt ikke var en enlig svale.



https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Se mig, se mig! Jeg hedder David Trads, og jeg er skarp og kontroversiel. Og en kæmpe idiot.

http://www.kommunikation…or-qvortrup
Niddets arkivar
Annonce