Han kritiserer da netop den tanketomme dækning, af en idiot der helst skulle have været tiet ihjel.
Journalister, der har stået bag indslag og artikler, fremstår som puddelhunde, som bliver fodret af en mand, der har sækkevis af lunser at dele ud af.
Ud over det, har Trads og alle de andre "Rolf-rene" journalister, naturligvis helvedes travlt med at tage afstand fra Qvortrups virke.
DR, et licensdrevet sensationsmedie, er jo også hamrende ligeglade med om Qvortrup spinder guld. De skaber jo selv et Paradise Hotel agtigt oplæg, ved at hive ham ind på Borgen. Det appelerer til laveste fællesnævner og provokerer, men er i sin enkelthed fuldstændig indholdsløst,