Ved nærmere eftertanke tror jeg sgu at Søndergaard har et helt sønderjysk kaffebord med derud.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg fatter ikke nødvendigheden af at have drikkevarer og mad med, for at gøre defækering til en hyggestund.
Jeg havde engang en room mate, som hentydede til toilettet som porcelænstronen, og gerne havde både kaffe og en smøg med sig, mens han hyggede sig med M!. Det virkede som noget maskulint for ham, at have et casual og lettere vulgært forhold til afføringsrutiner. Jeg forstod aldrig hvad der var det fed i, at sidde der i en dunst af egne ekskrementer, i den vel mest sølle position man finder i naturen, mens man drikker kaffe og ser på patter. Hvis det et kongeriget, står det skidt til.