@Kaffe
Hvorfor?
Brok er mit ambrosia. Uden kronisk brok ville jeg hoppe i havne eller hænge mig selv i en mørk nåleskov.
Hold nu din kæft, Sheriff. Hvis du hader det, så arbejd noget mindre, og lav noget, der giver mening; hvis du elsker det, så arbejd din røv af, men lad for helvede lige være med at sidde der og koket hulkende spille ærgerlig over dit selvvalgte lorteliv.
Hvorfor?
Brok er mit ambrosia. Uden kronisk brok ville jeg hoppe i havne eller hænge mig selv i en mørk nåleskov.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]