Jeg hader, når jeg kommer til at læse kommentartråde på Facebook, når jeg lige er vågnet.
Er det hele ikke bare hende Nanna fra KBH, som sammen med sin kæreste har fået tæv i juledagene? Eller er det bare os med "venner" i provinsen, hvor den og de tåbeligheder det medfører, fylder det hele?