Der er ikke noget galt i sporvogne. De har dem en del i Basel, og dem blev jeg hurtigt glade for. Men selvfølgelig, når man er fra landet er det imponerende nok i sig selv at der kommer en bus eller et tog mere end en gang i timen, eller til tiden for den sags skyld. Her kom de hver 7. minut, det var helt fantastisk når man som jeg måske ikke altid er lige god til at komme ud af døren til tiden.
Native American
Soar like an eagle, sit like a pelican
Don’t call us Indians
We're more like West Eurasians crossed with Siberians