Gad vide hvad der vil høste mest opmærksomhed, når Zoo gentager succesen fra sidste år: Marius afløses af en hipster eller hundehvalp?
"Jeg tror, de fleste danske fodboldspillere ville elske at spille i Brøndby. De har det fedeste stadion og de bedste fans"