Narildsen har fanget den. Grunden til jeg skrev var at der de sidste par dage har været en del omtale af den roast omhandlende Bieber på fb osv, og de samme kedelige og trivielle jokes er dukket op igen. Jeg ved ikke hvor meget du er på sociale medier, Bosse, men det er helt eksploderet af diverse lame sider man kan like, og det er en anelse belastende.
Og nej, jeg er ikke Bieber fan, iretteres bare over den fesne form for medløberi som det er.
Og nej, jeg er ikke Bieber fan, iretteres bare over den fesne form for medløberi som det er.
Native American
Soar like an eagle, sit like a pelican
Don’t call us Indians
We're more like West Eurasians crossed with Siberians