Det virker sgu også sært at stille spørgsmålstegn ved hvad folk hader i denne tråd.
Snak
Redigeretsøn 29. mar 2015
Vi kan alle blive irriterede over det konstante bombardement fra myriader af opmærksomhedssøgende individer, der lufter alt fra deres indre cupcakeeskapader til komiker og det kan nemt få bægeret til at flyde over, men for helvede, at det er jokes om Justin Bieber, der får det til at ske, det er jo nærmest at trygle om spydige bemærkninger
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!
søn 29. mar 2015
Det virker sgu også sært at stille spørgsmålstegn ved hvad folk hader i denne tråd.
Nej, bestemt ikke. At hade at Bieber får som ventet, når han placerer røven i klaskehøjde, er noget af det mere usunde der er kommet igennem. Jeg kan forstå mongovarianten, "hater", har sneget sig ind, men alligevel.
man 30. mar 2015
Men så forstår du jo heller ikke hvad jeg siger. Pointen er ikke at jeg forarges over at folk sviner ham til, men at det efterhånden begynder at blive lidt fesent, og søgt. Derfor triviel, og kedelig.
Native American
Soar like an eagle, sit like a pelican
Don’t call us Indians
We're more like West Eurasians crossed with Siberians
tors 14. maj 2015
mine tømmermænd og jeg ikke tænkte på, at vi skulle medbringe vand til togturen Aarhus-Kbh.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
tors 14. maj 2015
Tænk, hvis det havde været busruten.
Al hæslighed i universet samlet i et køretøj.
Al hæslighed i universet samlet i et køretøj.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
tors 14. maj 2015
Min veninde kan ikke forstå, at jeg ikke tager den bus der sejler med færgen.
Jeg hader at køre i bus. Pladsbillet i stillezonen, og livet ville kun være bedre, hvis man også kunne få fred til at se porno/pokalfinale.
Og så endte vi med at være så meget foran planen, at vi holder stille et kvarter i Odense = jeg nåede i 7/11.
Nu kan jeg godt leve med, at jeg ikke når hjem til pokalfinalen...
Jeg hader at køre i bus. Pladsbillet i stillezonen, og livet ville kun være bedre, hvis man også kunne få fred til at se porno/pokalfinale.
Og så endte vi med at være så meget foran planen, at vi holder stille et kvarter i Odense = jeg nåede i 7/11.
Nu kan jeg godt leve med, at jeg ikke når hjem til pokalfinalen...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
...folk skal have smurt deres rundstykker ved bageren. Smør dog lortet selv. Det tager en evighed med 10 smurte rundstykker.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.