Snak

Mere indhold efter annoncen
... man lider af en udefinerbar halssygdom. Som goer at man hoster som en hest, ens lunger og mellemgulv goer ondt, man er ikke paa toppen, som i at man kan maerke der er en infektion i kroppen, men man har ikke feber.

Du godeste hvor jeg hader det! Laegen proevede at slaa det ihjel med antibiotika, for det giver man mod alt her, men det har ligesom ikke hjulpet!!

ARGH!!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Antibiotika kan ikke kurere ebola.
Manchester United siden Schmeichel det sagde hun også i går
Eller kræft. Netdoktor siger garanteret du har kræft.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Netdoktor siger det er Midgårdsorm! Det fåes af mange ubehandlede ikea-møbler men kan nemt kurerers med laktose eller rejemadder
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Kræft spøger vi ikke med i vores familie, så not funny.

Men jeg tror selv på tuberkulose. Lyder plausibelt.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Mere indhold efter annoncen
Annonce
... jeg endeligt kommer hjem, bestiller dejlig dansk mad fra den lokale kines restaurant, tænder for DR1 så jeg kan se AaB og hvad får jeg!?

En reportage fra "statsministerskolen"!

Hallo idioter. Tjek lige, hvor mange statskundskabere der er blevet statsminister!

Præcis - 1.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Messi får Per Frimann til at stønne. Det er upassende.
Jeg hader når.. Dan Rachlin.

Tilsyneladende er sønnen lige så retarderet som faderen.

http://www.forza.dk/nyhe…ck-da-silva
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Chamerende.
Forza Napoli Sempre!
... Når man skal se en lorte reklame om at en eller anden politiker der skiftede DF ud med SD. Jeg er da røvligeglad med at du pludselig indså at dit liv giver mere mening, hos et andet parti, efter at du har brugt flere år at dit liv, hos et parti du tilsynladende slet ikke er enig med.
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Annonce