Man forstår dog godt at Rachlin jr. er homofob, det havde jeg nok også været hvis min far havde pillet ved mig som barn.
Nogen vil muligvis synes det er over stregen, men det er jo ikke værre end at mobbe en 12-årig pige. Hvilket åbenbart også er ok.
Nogen vil muligvis synes det er over stregen, men det er jo ikke værre end at mobbe en 12-årig pige. Hvilket åbenbart også er ok.
Native American
Soar like an eagle, sit like a pelican
Don’t call us Indians
We're more like West Eurasians crossed with Siberians