Nu kan det jo netop være et anvendeligt greb at benytte sig af en given retorik for at udstille manglerne i den.
Er det igen-igen bare et tilfælde af, at afsenderen er vigtigere end budskabet? Jeg læste på intet tidspunkt indlæggene som faktiske anklager og jeg kan ikke helt forstå, hvis ingen af jer rent faktisk forstod Mr123s ærinde.
Er det igen-igen bare et tilfælde af, at afsenderen er vigtigere end budskabet? Jeg læste på intet tidspunkt indlæggene som faktiske anklager og jeg kan ikke helt forstå, hvis ingen af jer rent faktisk forstod Mr123s ærinde.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"