Det værste ved Sanne Søndergaard(for nu at dreje væk fra Dan Rachlin) er, at hun ikke er sjov. Jeg kan simpelthen ikke snuppe, når komikere ikke ved, at de ikke er sjove. Men ok, hun har røde hår på fiz´ til gengæld. Det er SÅ provokerende.
Snak
ons 10. jun 2015
Jeg bliver ikke provokeret af, at du er en dårlig komiker. Jeg synes nærmest ikke, Danmarks komikerstald består af andet.
Men når du som i Sannes tilfælde:
a) Kalder dig "debatainer"
b) Belejligt skifter kasket mellem komiker og samfunds...debattør efter forgodtbefindende og endelig
c) Når alle andre udveje er brugt, bruger "Du er mand og kan derfor per definition ikke have en pointe, såfremt du er uenig med mig"
så er du et luset menneske, som burde holde sig til at være usjov komiker.
Men når du som i Sannes tilfælde:
a) Kalder dig "debatainer"
b) Belejligt skifter kasket mellem komiker og samfunds...debattør efter forgodtbefindende og endelig
c) Når alle andre udveje er brugt, bruger "Du er mand og kan derfor per definition ikke have en pointe, såfremt du er uenig med mig"
så er du et luset menneske, som burde holde sig til at være usjov komiker.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
ons 10. jun 2015
Lav nu bare negertesten, Cheech.
jeg skulle selvfølgelig tilføje, at Sanne Søndergaard tror, eller har bestemt sig for at tro ,at jeg har bestemt mig for ikke at synes, hun er sjov, fordi hun er kvinde.
jeg skulle selvfølgelig tilføje, at Sanne Søndergaard tror, eller har bestemt sig for at tro ,at jeg har bestemt mig for ikke at synes, hun er sjov, fordi hun er kvinde.
ons 10. jun 2015
Mht Hr Rachlin, så er det mit bud, at hans fladpandede bemærkning bunder i en af af vores kære kendissamfunds kære hjerte sager, som også involverede hans viv.
http://m.bt.dk/?redirect…-slutte-nu&
Så får grundlaget for sammenligningen pludselig mening, men gør den ikke mindre idiotisk. Det er i samme kategori som at sige til betjenten, han kørte endnu hurtigere for at indhente en i forbindelse med en fartbøde. Det er hverken intelligent eller humoristisk.
http://m.bt.dk/?redirect…-slutte-nu&
Så får grundlaget for sammenligningen pludselig mening, men gør den ikke mindre idiotisk. Det er i samme kategori som at sige til betjenten, han kørte endnu hurtigere for at indhente en i forbindelse med en fartbøde. Det er hverken intelligent eller humoristisk.
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!
ons 10. jun 2015
Jeg skrev beskyldninger fordi Joanas fremlagde det så faktuelt, at jeg synes det gik ud over hvad jeg ville kalde at insinuere. Jeg er med på at der næppe var intention bag "beskyldningen", men det er der jo sjældent i slags, som jeg rangerer på linje med bonderøvenes "er du bøz". Ligeså er der næppe heller den store substans i Rachlin-abortens homobeskyldninger, udover den derogative værdi retorikken har, i hans tågelagte og afstumpede lille virkelighed.
søn 14. jun 2015
folk ikke fatter et klap af tegnsætning og skriver indlæg, som er fuldstændigt ugennemsukelige:
jeg siger ikke city ikke vinder CL på et tidspunkt who knows med ny TV penge i premierleague og UEFA snakker om at læmpe FFP så får sheiken fri tøjler til at smide 1mia kr på dyr spiller og et mæmpe minis i regnskab men det vil ik betyde stort iforhold til TV i 2016-2019 perioden city problem er de ikke køber stabilitet mange top klubber er igang med at købe unge spiller der har moden til at klare de næste 5-6år og city burde gør det sådan hvis de gerne vil ha en stor fremtid istedet for at købe spiller der er omkring 28-30år der er næsten færdigt i karrieren men vi får se hvordan fremtiden kører for City om 5år
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!
Redigeretons 17. jun 2015
... tvivlsomme italienske ungdomsbands giver den gas udenfor vinduerne.
Det lyder ganske forfærdeligt.
Forhåbentligt hygger de sig med det dog.
Men hold da kæft, hvor er det tvivlsomt.
edit:
Nu spilles der "smoke on the water"
Skønt...
Det lyder ganske forfærdeligt.
Forhåbentligt hygger de sig med det dog.
Men hold da kæft, hvor er det tvivlsomt.
edit:
Nu spilles der "smoke on the water"
Skønt...
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
man 13. jul 2015
online aviserne laver betalingsmur - nu også information - der forlanger 198,- horrible kroner per mdr.
tidligere kunne man omgå den slags ved at tømme cashe eller bruge en duckcuckgo-browswer, men de dage er desværre talte... hvis nogen har et tip, så sig endelig frem...
tidligere kunne man omgå den slags ved at tømme cashe eller bruge en duckcuckgo-browswer, men de dage er desværre talte... hvis nogen har et tip, så sig endelig frem...
gik i seng efter første halvleg