Er virkelig træt af artikler om at det at være "size plus" er vildt sexet og når man så kigger så er det billeder af en kvinde på +100 kg som er fed.
Folks vægt og udseende er deres helt egen ting og styre, men det skal aldrig gøres til et skønheds ideal. Det er ikke sundt at være så stor som hende her i artiklen og hun kunne snildt tabe sig 30 kg og stadig have former.
Der er ikke noget at sige til at de nye generationer bliver større og større, hvis de som børn ser at det at være fed er lig med at se godt ud.
http://ekstrabladet.dk/f…xet/5678101