Snak

Mere indhold efter annoncen
@ Matias

Ja undskyld da.. hvorfra ku jeg vide det var noget fra igår du svarede på..

@ Flemsefars

Fantastisk kunne ikke være mere enig.. Lidt skal der jo overlades til fantasien :P
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Hvis ikke snart du undlader det h, bliver jeg nødt til at bede dig om at smide trøjen.
haha ej undskyld.. Sorry
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Du er tilgivet. I øvrigt er jeg enig med dig mht. det at udstille sig selv.
Sådan her bør piger se ud:

http://www.wohtheatre.org/images/nun-group.jpg

Det overlader da i hvert fald en del til fantasien
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Matias

Hvor lykkeligt.. Så er alle jo glade :)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
@ nufc fan :

Jep, præcis det jeg mente. DET er da ophidsende, så det basker. ;-) Hvem vil ikke også hellere se ´Før Søndagen´ end Baywatch? ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
jeg hader en vinleverandør der opfinder aftaler og løfter..GRRRR

og så hader jeg billige skøger der kun har udseende og intet mellem ørene. eller de meget nemme og score.. men ligeså nemme de er og score lige så svære er de at have en konversation med.. det er sgu da en forunderlig verden vi lever i??

hmm nok galle i denne omgang..
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Det er sgu fint, Danovic, bare ud med det!

Hader selv sådanne leverandører/kunder! Ikke nok med at man ikke kan stole på dem, men når de så er frække nok til at prøve at vende den om til at det er én selv, der har gjort noget forkert, så... ja, så skal der selvbeherskelse til for ikke at begynde at tale med store bogstaver.

Danovic - mit råd til jer : skod de røvhuller, og find en ny leverandør. Der er jo nok at vælge imellem.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
flemse.. he he det er allerede gjort. brugte en fyr som jeg kendte i forvejen super flink og en god mand.


men den anden idiot gør mig sgu gal. han ringede til mig igår og truede med bål og brand. og opfandt løfter han skulle have fået. og så havde han lige pludselig alverdens aftaler med ejer og han skulle komme efter mig og bla bla bla.. fuck ham:-)
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Annonce