@ Danovic :
Livet er for kort til besværlige kunder og leverandører. Man skal ganske vist gøre alt for at bevare nuværende kunder, men lige præcis sådan nogle dér, koster alt for meget i tid og dermed penge. De skal sgu sorteres fra!
Nå, men ellers håber jeg, at du har din ledelses opbakning. Der er ikke noget værre, end at blive svinet til af en kunde/leverandør, for så at opdage, at ens chef er illoyal, og ikke bakker en op.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!