Snak

Mere indhold efter annoncen
Nårh man blev rigtig truet.. ;-) Han lød temmelig hidsig
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
@ Danovic :

Livet er for kort til besværlige kunder og leverandører. Man skal ganske vist gøre alt for at bevare nuværende kunder, men lige præcis sådan nogle dér, koster alt for meget i tid og dermed penge. De skal sgu sorteres fra!

Nå, men ellers håber jeg, at du har din ledelses opbakning. Der er ikke noget værre, end at blive svinet til af en kunde/leverandør, for så at opdage, at ens chef er illoyal, og ikke bakker en op.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
flemse.. ledelsen er heldigvis på min side. og jeg får lov at bruge min egen vinmand så det er jo perfekt. vinkort er klappet og klart kaffen er hjemme i morgen.. så kan vi sq snart åbne vores cafe..

men du har helt ret i din betragtning at den slags væsler er sq spild af tid. hva render du egentlig rundt og laver
??
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Hvor åbner du cafe henne, Dan?

Og hvad er konceptet?
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
det er ikke min cafe;-) jeg skal bare stå for driften oplæring af personale, lave vinkort og selvfølgelig sørge for gæsterne får den bedste service i byen..

konceptet er dejligt nede på jorden. ikke nogen store armbevægelser og forudsigelser om hvor fancy vi bliver. vi har 2 grundprincipper som konceptet bygger på

God mad og vin, og god service.

en stille og rolig standard cafe kort. og så tre 2-3 retters menuer med vin pakker til

priserne er meget fair. kig endelig ind.. Cafeen på club Renome

vi åbner på tirsdag
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har du en mail adresse, man kan fange dig på?
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Cambi.. ja det har jeg da. du får min junk adresse først.. så svare jeg fra min "rigtige" mail

Delfinspasser@forum.dk
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Så er der mail...
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
så er der svaret;-)
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
@ Danovic :
"men du har helt ret i din betragtning at den slags væsler er sq spild af tid. hva render du egentlig rundt og laver?"


Jeg har arbejdet med handel og logistik i mange år efterhånden, så jeg kender en del til "et godt forhold" til kunder/leverandører... eller manglen på samme. ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
Annonce