Snak

Mere indhold efter annoncen
flemse.. det sq i orden.. når jeg har et problem er du den første jeg kontakter her;-)

hvor er vores allesammens fck chick.. og hvordan går det med at få de billeder der op og stå hehe
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Jeg er lige her!!..

Det går ikke særlig godt.. Kan ikke finde ud af det.. Og nej det er ikke nogen løsning at jeg smider min msn så I kan se mig der.. ;-)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
min mail står på forrige side.. bare send haha..

solen skinner og det er snart weekend.. dejligt dejligt dejligt..
det med din msn. har du ret i;-) det stadig usportsligt synes jeg

\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Haha... Så du er ved at lokke mig til at sende et billed til dig på din mail ;)..

Jaaa det er det nemlig.. Og det er ikke bare weekend, men påskeferie :D
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
ja da.. det ku være sjovt at få sat et ansigt på. der ventes:-)

påskeferie... shit kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har holdt påskeferie.. det blir hvertfald heller ikke i år kan jeg hurtigt konkludere *SUK*


så må du ud og shoppe så dig og dine tøser kan lave Drinks.. opskriften ligger i den anden tråd. passoa er stadig forbudt hehe
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så er der sendt et billede afsted :)

Ja der skal shoppes :P... Haha nej.. Det er ikke forbudt :P...
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Du skylder også mig et. Topløs.
Ja, jeg vil sgu heller ikke snydes.
Send lige et par frække billeder til mig, også.

Min mail er at finde i Lotte-Thor tråden...
Æ sæjer kaffe!!!!! Jen, to, tre, fire - KAFFE!!!!!
Nå ja, det er sgu også rigtigt Matias, det havde jeg helt glemt:
http://www.toiletpaperonline.com/images/naked-goth...
Kosovo je Srbija
Du sneder lige videre, ik Danovic? ;)
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Annonce