Redigerettors 29. mar 2007
Haha nej er er ikke fra Århus...
@ Danovic
Det der med at kvinder spiller ligeglad selvom vi er rasende, tror jeg ikke der findes nogen logisk forklaring på.. Altså har da samme tendens, men tror da bare det er et gen der ligger i os. At vi er virkelige sure, men man har ikke lyst til at offentliggøre det. Måske fordi man synes at det er noget latterlig noget at blive sur over.. Så vil man heller skjule det og lade som om at alt er helt fint og i orden.. Men når man så er sammen med veninderne kører det på højtryk og så brokker man sig over alt det som manden gør forkert.. Men man lader kærligheden dække over de små fejl, fordi man synes det er lidt små tosset.. Så derfor gider man ikke at tage diskussionen op, som ender i et skænderi.. Så det er i virkeligheden bare et udtryk for sin store kærlighed til hankønnet at man lader som ingen ting, og så lader det gå udover veninderne.. For man vil heller være uvenner med veninderne end med prinsen på den hvide hest!!
Puh sikke en lang smøre jeg fik skrevet her.. Håber det gav mening Danovic ;)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace