@ fck-styrer :
Tjah, det lyder ret klassisk. ;-) Meeen sådan har de fleste af os mænd det nu også. Mange af de ting, som irriterer os ved konen/kæresten, lader vi ligge for fredens skyld... mens vi sagtens kan dele erfaringer mellem os, over hvor irriterende og urimelige, kvindfolkene kan være. ;-)
Men det kan også sagtens kaldes tolerance, at hun ikke bliver konfronteret med det. Når jeg selv går og mukker over diverse irritationsmomenter, sørger jeg for at tænke på de punkter, hvor min kone så afgjort er nemmere at være gift med, end mine venners koner. Og alt i alt ER der bare ting, som nu engang er en del af, at dele sit liv med én af det andet køn. ("It´s hard to live with them, but you can´t live without them"). Folk er bare (desværre) lidt forskellige hvad angår tolerance. Og det gælder så absolut begge køn.
Én ting, som dog virkelig kan irritere mig, fck-styrer ;-), er de kvinder, som selv når de er blevet voksne, laver den dér med at finde sig en mand, som er nogenlunde i deres øjne, og så regner med, at det sidste kan man nok få "lavet om på", så han bliver helt perfekt. Og på den måde er der sure miner, hver gang han gerne vil spille fodbold eller gå ud med vennerne, eller han ikke vil holde op med at ryge. På trods af, at hun giftede sig med en mand, der spillede fodbold, røg og gik ud og fik en øl med drengene i ny og næ, forventer hun at efter 5-10 års ægteskab har hun en mand, der ikke gør nogen af delene.
Én af grundene til at jeg giftede mig med min kone, er at hun er fornuftig nok til at lade være med det dér. Hun har indset det logiske i, at jo mere man prøver at forhindre en mand i at gøre de ting, han holder af, jo mindre glad en mand har man.
Men lad os lige slå én ting fast : det skal naturligvis gælde begge veje!
Tjah, det lyder ret klassisk. ;-) Meeen sådan har de fleste af os mænd det nu også. Mange af de ting, som irriterer os ved konen/kæresten, lader vi ligge for fredens skyld... mens vi sagtens kan dele erfaringer mellem os, over hvor irriterende og urimelige, kvindfolkene kan være. ;-)
Men det kan også sagtens kaldes tolerance, at hun ikke bliver konfronteret med det. Når jeg selv går og mukker over diverse irritationsmomenter, sørger jeg for at tænke på de punkter, hvor min kone så afgjort er nemmere at være gift med, end mine venners koner. Og alt i alt ER der bare ting, som nu engang er en del af, at dele sit liv med én af det andet køn. ("It´s hard to live with them, but you can´t live without them"). Folk er bare (desværre) lidt forskellige hvad angår tolerance. Og det gælder så absolut begge køn.
Én ting, som dog virkelig kan irritere mig, fck-styrer ;-), er de kvinder, som selv når de er blevet voksne, laver den dér med at finde sig en mand, som er nogenlunde i deres øjne, og så regner med, at det sidste kan man nok få "lavet om på", så han bliver helt perfekt. Og på den måde er der sure miner, hver gang han gerne vil spille fodbold eller gå ud med vennerne, eller han ikke vil holde op med at ryge. På trods af, at hun giftede sig med en mand, der spillede fodbold, røg og gik ud og fik en øl med drengene i ny og næ, forventer hun at efter 5-10 års ægteskab har hun en mand, der ikke gør nogen af delene.
Én af grundene til at jeg giftede mig med min kone, er at hun er fornuftig nok til at lade være med det dér. Hun har indset det logiske i, at jo mere man prøver at forhindre en mand i at gøre de ting, han holder af, jo mindre glad en mand har man.
Men lad os lige slå én ting fast : det skal naturligvis gælde begge veje!
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!