Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg havde min første spansk-oplevelse i Haderslev. På noget der hedder Concordia. Hva´ fa´en var det nu hun hed? Hun var sød i hvert fald.
Eller var det Jomfruburet? Kan sgutte huske det længere...
Iran bliver ved med at lege gangstere. De er SÅ ligeglade jo.

Det er på grænsen til det komiske, et eller andet sted. Omend det jo nok snart ender med endnu en krig dernede.
Stodderkongen er død - Leve den rigtige Stodderkonge.
Nu når vi er ved had.
Hader i egentlig jeres favoritklubbers rivaler? For hvis I gør ville jeg gerne høre nogle argumenter for det, for er det egentlig ikke ret underligt?
Jeg gør det godt nok selv, men det er mere pågrund af det politiske spil der foregår nede i Spanien med hensyn til Francos regime og hans undertrykkelse af Catalunya, + at jeg har boet dernede.
moderator
Hvordan kan man ikke hade Manchester United? Gary Neville, Nistelrooy, Shrek, Rio, Keane, Cantona and so on.. Efter at have hørt udtalelser fra personerne, se deres svinere, og gøre det onde mod sit eget hold, er det lidt svært ikke at hade dem.

Når man er Liverpoolfan er det nærmest bare en selvfølge at hade Manure, og omvendt. Der vil blive kigget meget skævt på dig, hvis du siger du intet har imod Manure som Liverpoolfan.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, men der er vel også forskel på had, og på at have noget i mod dem.
Jeg gider sgu ikke bruge min tid på at hade noget så latterligt som et fodboldhold.
Stodderkongen er død - Leve den rigtige Stodderkonge.
moderator
Bestemt. Så lad mig sige det på en mere pæn måde, jeg kan ikke fordrage Manchester United og alt hvad de står for :-)

Stodder, kan du med hånden på hjertet indrømme du ikke hader Puta?!
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Ja, det kan jeg sagtens. Jeg kan ikke lide dem, og bryder mig ikke om noget som helst ved klubben.

Men derfra og så til at hade en klub, der synes jeg der er et godt stykke vej. Jeg kan sagtens sove om natten, selvom Real har vundet en kamp. Også selvom det er mod Barcelona.
Stodderkongen er død - Leve den rigtige Stodderkonge.
Jeg er mindre glad ved Arse.

Al argumentation ville blive for følelsesladet, og hadsk, og derfor holder jeg mig til ovenstående, ret diplomatiske (hvis jeg nu selv skal sige det), statement.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Annonce