Ha ha jeg plejer nu bare at smile charmerende og undskylde mig med at det er en tællerskade og så går det altid. Selvom der dog er mange der ryster på hovedet.
Ha ha ej dog ikke. De bliver bare væltet sammen.
Men i Danmark er det da sådan at hvis pengene i de der bankbokse, som de kommer og henter, ikke vender rigtigt, så opkræver de et gebyr på 50 kr. Pengene bliver smidt i tællermaskiner, der samtidig cheker pengenes ægthed, og hvis de vender hulter til bulter, kan maskinerne ikke finde ud af det.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace