Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er utrolig professionel ved kassen og lader det aldrig gå udover kunderne. Raser altid bagefter.

Der er iøvrigt mange der takker for min måde at være på(venlig og smilende) og i fredags var der en kunde(en ung gut) der smed sin bon på min kasse, hvor han på bagsiden havde skrevet navn og telefon nr.

Jeg er ikke så slem som du gør mig til.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Du ringede aldrig...
Ha ha ha det er humor!

Men jo det gjorde jeg og vi skal sammen vælte Flensburg by på lørdag.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Inden du næste gang hidser dig op over, at folk vender sedlerne tilfældigt, bør du nok tænke på, at der ikke er en levende sjæl der ved, at de skal vende på en bestemt måde.
enhver der har arbejdet i butik og bare fået skæld ud af banken, ved at man skal vende sedlerne den samme vej. så der må jeg give styrter medhold.

men men altså dog at hidse sig op over at de stakkels kunder ikke lige har deres sedler i pinlig orden når de betaler... jeg tænker nu altså heller aldrig over hvordan jeg giver sedler når jeg handler.

det kan man evt ordne selv mens man betjener kunden eller når man tæller kassen op, når butikken er lukket. problem solved og ingen sure miner
du får ret - jeg får fred
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Okay okay jeg kan godt se at min ophidselse var lidt unødvendig.

Men jeg mener bare at når nu manden skulle betale et så stort beløb i ´små´ sedler, at så kunne han da godt have vendt dem rigtig, eller i det mindste samme vej.

Og jeg ordner det naturligvis også selv. Eftersom ejg er så skadet at jeg ikke kan tælle ordentlig, hvis ikke de vender rigtigt.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace

Ha ha ha det er humor!

Men jo det gjorde jeg og vi skal sammen vælte Flensburg by på lørdag.


Der er heller ikke noget, jeg heller vil. Det bliver et brag.
De har gode sovepiller nede på strøget.

Med en god Wurst mit Senf kan det gøre sig ud for den perfekte tv-dinner.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Der er heller ikke noget, jeg heller vil. Det bliver et brag.


Det kan umuligt være dig!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Det kan umuligt være dig!


Nej det kan det sgu ikke! Så bliver Don Madrid vist rimelig skuffet, vil jeg tro.
Annonce