Men jeg mener bare at når nu manden skulle betale et så stort beløb i ´små´ sedler, at så kunne han da godt have vendt dem rigtig, eller i det mindste samme vej.
Manden har jo ikke nogen chance for at vide, at sedlerne helst skal vende en bestemt vej, hvis han ikke bliver gjort opmærksom på det.
Det lugter lidt af misundelse, jvf.:
Idag havde jeg f.eks. en kunde der købte for mere, end hvad jeg tjener om måneden
Som sagt tidligere: Smid et skilt op i butikken, eller accepter det som en del af det du bliver betalt for, altså at vende pengesedlerne korrekt inden de sendes videre til banken.
Y. N. W. A. -
#JFT97