Snak

Mere indhold efter annoncen
Hader at vågne kl 6, have ondt i halsen, og overvældende tømmermænd....fuck hvor er varmen dog forfærdelig når ens vindue vender mod solen her om morgenen...
Walk With Me In Hell!
Jeg kunne nu forestille mig, at det værre at få banket nagler i hænder og fødder og blive hængt op på et kors, men det vendte måske væk fra morgensolen?
Jesus´ krans gav ham vel lidt skygge i ansigtet.
Jeg hader virkeligt, når man falder over sådan en artikel her, som bare er til grin! http://betnyt.dk/nyheder…ansk-fiasko
fuck mand..lorte lotto..manglede et tal i dagens udtrækning. Så havde jeg været lotto millionær...


F#¤¤¤ck
Daje!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
.. man skal spille ude mod en fusionsklub, hvor man så, hårdt tidspresset i forvejen, tager til den forkerte af to byer. Men også fedt at se lidt banko..
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
En glødende sol kan sagtens være værre end at få banket nagler i hænder og fødder og så blive hængt op på et kors! Langt hellere en tur på korset igen!
Walk With Me In Hell!
.. folk omkring mig er en flok spasser med rygrad som en regnorm og som går bag mig med ting de er utilfredse istedet for direkte til mig.

Og hader når man gang på gang bliver pisset på!

ARGH! hvor er det godt man har stranden som baghave, så man kan hoppe i vandet!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
La Mir:

Hvis du manglede ét tal for at blive lottomillionær, må du da have fået et fint økonomisk plaster på såret alligevel?
...man igennem længere tid har bemærket puslen og lyde i sit sommerhus. Derefter sætter man fælder op - da jeg kom derop idag var der en svag lugt af stald og der lå store ekskrementer. Samtidig var en af fælderne blodfyldt, men den var blevet slæbt næsten 3 meter hen til et hul i jorden ved siden af skuret...

ARH FOR FUCK SAKE!!!!
Annonce