Hader at vågne kl 6, have ondt i halsen, og overvældende tømmermænd....fuck hvor er varmen dog forfærdelig når ens vindue vender mod solen her om morgenen...
Jeg kunne nu forestille mig, at det værre at få banket nagler i hænder og fødder og blive hængt op på et kors, men det vendte måske væk fra morgensolen?
.. man skal spille ude mod en fusionsklub, hvor man så, hårdt tidspresset i forvejen, tager til den forkerte af to byer. Men også fedt at se lidt banko..
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
En glødende sol kan sagtens være værre end at få banket nagler i hænder og fødder og så blive hængt op på et kors! Langt hellere en tur på korset igen!
...man igennem længere tid har bemærket puslen og lyde i sit sommerhus. Derefter sætter man fælder op - da jeg kom derop idag var der en svag lugt af stald og der lå store ekskrementer. Samtidig var en af fælderne blodfyldt, men den var blevet slæbt næsten 3 meter hen til et hul i jorden ved siden af skuret...