Køkulturen i supermarkedet er dog ikke bedre, end at bagerste mand i køen springer først i den nye kø, hvis en ny kasse åbnes.
I Århus og i Odense har de da, i hvert fald på stationerne hvor problemet vel er størst, sat klistermærker op med "stå til højre" og "gå til venstre".
At der så stadig er nogle der åbenbart ikke kan læse, er der så nok noget om.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.