Det var kombinationen at "god" og "fastfoodrestauration", der var opsigtsvækkende. Har dog aldrig prøvet lige præcis dén.
"Øv. Jeg er træt af alle de ligegyldige shawarmajoints."
Så ganske enig. Det er nu kendetegnene hele landet rundt, hvor der er alt for mange og langt langt de fleste er alt for dårlige. Men man får vel et eller andet sted også kvalitet som man betaler. Gæster yderst sjældent sådan nogle spisesteder.
Off topic. hehe et begynderproblem jeg simpelthen har glemt. Hvad er det jeg skal trykke når det efterfølgende slette når jeg skriver noget nyt midt inde i teksten?
"Øv. Jeg er træt af alle de ligegyldige shawarmajoints."
Så ganske enig. Det er nu kendetegnene hele landet rundt, hvor der er alt for mange og langt langt de fleste er alt for dårlige. Men man får vel et eller andet sted også kvalitet som man betaler. Gæster yderst sjældent sådan nogle spisesteder.
Off topic. hehe et begynderproblem jeg simpelthen har glemt. Hvad er det jeg skal trykke når det efterfølgende slette når jeg skriver noget nyt midt inde i teksten?