Fantastisk idé - har næsten lyst til at lave en smiley...
Men jeg syntes nu i situationen, at forklaringen "Jeg vil ikke have Viasat og dermed miste Premier League og La Liga (læs: Kanal 5 og 6), når jeg har en ganske glimrende Stofa-aftale med alle de ønskede kanaler" burde have været tilstrækkelig.
Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!