"vi bestemmer vel ikke, hvilke sider du besøger på din browser?"
Nej gudskelov ikke, men jeg mener om jeg kan beholde min bruger.
Nej gudskelov ikke, men jeg mener om jeg kan beholde min bruger.
Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(