Snak

Mere indhold efter annoncen
"vi bestemmer vel ikke, hvilke sider du besøger på din browser?"

Nej gudskelov ikke, men jeg mener om jeg kan beholde min bruger.
Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(
Sejt, hvis man bare kunne logge folk af. Men det ville selvfølgelig, give Rune lidt for mange besøg. (Tænker Pink)
96 kg og 198 cm
Mener du gutten Mr Pink?.

Hehe, bare Sir C ikke får den ide med at logge folk helt af.

Hey jeg tror faktisk at jeg kommer til at beholde min bruger, fordi Sir C burde havde banned mig, mens hans vagt var på. Sikke en herlig dag halleluja halleluja.

Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(
moderator
Du skal stramme gevaldigt op. For mange ligegyldige og irriterende indlæg så er det ud igen.
Dette er en signatur.
Sikke en lettelse Sir. Jeg takker mange-tusind tak min fromme herre.

jeg vil bare sige tak til alle dem der troede på mig fra starten af. Og Sir, jeg skal nok stramme op og ikke komme med ligegyldige skriverier.

Edit: Jeg tror det er bedst for mig selv, hvis jeg holder lav profil og holder fingerne fra besvarknappen i et stykke tid. Har jeg ret?.
Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så begyndte Jakobs vagt igen.
fck-medløber.
@argumentet(G to Gents)

Hvem var du da tidligere??
Barcelona er umulige at slå - Bernd Schuster
Han var dig. Eller snarere HAN holdte samme niveau. Bujaaa.
Cabra: Ømt.
Arsenal FC København
Jeg har det personligt heller ikke godt med brianer , dels fordi det var så tæt på at mig og mine venner fik en ordenlig omgang røvfuld af dem , (vi nøjes med nogle tilråb) og fordi en af dem scoret fucking min date . så hver gang jeg selv er ud på landet eller ligenede , frygter jeg dem sgu meget man !

: Du må komme de forkerte steder..
Arsenal FC København
Annonce